Apartman može primiti 6 gostiju. Ležajevi su raspoređeni u spavaćim sobama kojih ima 2, unutar 49m2. Gosti mogu uživati u pogledu na more sa vlastitog balkona. Dozvoljeno je pripremati hranu korištenjem zajedničkog roštilja.
Kuća 4131 u mjestu Vlašići, Pag - Kvarner nudi smještaj u smještajnim jedinicama tipa Apartman (1) i udaljena je 140 m od mora. Najbliža plaža ovom smještaju je pješčana. Ova kuća se nalazi u kategoriji "Za obitelji s djecom". Kuća je podijeljena na više smještajnih jedinica, pa će u njoj za vrijeme vašeg boravka vjerojatno boraviti i drugi gosti. Domaćini će boraviti u kući za vrijeme vašeg odmora.
Istražite dodatne sadržaje:
Plaža SmještajEto prilike da opišem ne bas lijepo iskustvo sa agencijom i vlasnikom...kao peteročlana obitelj sa malom bebom (20mj)koja ne zauzima dodatni ležaj nego spava u bračnom krevetu nije trebao apartman za 5 osoba i tako sam rezervirala apart.za 4 osobe.Uplata je bila 50% avansno i ostatak na dan dolaska vlasniku...Vlasnik je inzistirao da moram platiti 10€ po danu za treće dijete(svugdje u svijetu i Hrv. dijete od 0-3 god.ukoliko ne zauzima dodatni ležaj ne plaća)jer on je treća osoba(i troši vise vode od nas odraslih:O i da ne pišem kakve "no sense"opravdanja mi navađao da mi naplati 10€ za dijete....tu se nasla i agencija koja je htjela,naravno,isto izvuci dodatnih eura za navodnu "promjenu rezervacije"....iskustvo....booking.com i adriatic.hr cu izbjegavati naveliko...
Odlučio sam da komentira da se ohladi malo entuzijazam o pristojnosti i Susretljivost domaćina (samo oko iste domaćina). U kriznoj situaciji u kojoj sam se našao, dok je na odmoru, na žalost, nisam mogao računati na pomoć od strane vlasnika. Ba čak nikakav interes. Muž od smještaja doživjela nesreću i bila hospitalizirana, a vlasnik, osim kako bi se osiguralo da on mi je što je učinio ništa. Čak i zahtijevao isplatu iznosa za razbijeno staklo u kupaonici u iznosu od 35 ... Pa predlažem da zainteresirani četvrtine pogledali sve prozore, ormare i druge opreme, jer, nažalost, nitko ne zna što se može dogoditi, a prozor u kupaonici, koja je za vrijeme našeg boravka bio je puknut razbio. Nemojte računati na bilo kakvu pomoć bilo od domaćina, koji će premašiti zwykyły vrstu usluge. Nažalost, budući da je opet naš boravak u Hrvatskoj, a otišli razočarani ...
Vlasnik je pregledao naše stvari kojih nas nije bilo, pola sam trebao platiti u gotovini, a on mi nikad nije vratio kusur, zapravo me opljačkao, tražio sam ga više puta i tražio ga dolje. Prijavio me jer sam ostavio uključenu klimu dok smo išli u supermarket što je smiješno jer nismo htjeli doći u topli smještaj. Jedan od okvira kreveta stalno se raspadao. Ne bih ovo preporučio nikome. Vrlo nametljiv vlasnik i ponašao se krajnje sumnjivo.
The owner went through our stuff which we were away, I was supposed to pay half in cash and he never returned my change essentially robbing me, I looked for him multiple times and asked downstairs for him. He reported me for leaving the air conditioning on while we went to the supermarket which is ridiculous as we didn't want to come bad to a warm accommodation. One of the bed frames kept falling apart. Would NOT recommend this to anyone. Very intrusive owner and acted extremely shady.
Dear guest, the house owners would like to point out that all guests have to respect the house rules which are specified by the tourist board, for which we were forced to contact you and warn that you were disturbing other guests at the property, as well the condition in which the accommodation needs to be at the check-out - in your case the condition was unacceptable. It is also specified in the house rules that is strictly forbidden to leave the air-condition running when leaving the accommodation. The Agency would like to point out that any alleged issue regarding the payment and the behavior of the house owners should have been reported to us which you didn't do during the phone call you had with us. We urge all guests to inform us of any issues during their stay allowing us to provide the necessary support.
Poštovani gosti, vlasnici kuće napominju da su svi gosti dužni poštivati kućni red koji propisuje turistička zajednica, zbog čega smo bili prisiljeni kontaktirati Vas i upozoriti da ometate ostale goste u objektu, kao i stanje u kojem smještaj treba biti na odjavi - u vašem slučaju stanje je bilo neprihvatljivo. Također je u kućnom redu navedeno da je strogo zabranjeno ostavljati upaljenu klimu prilikom napuštanja smještaja. Agencija napominje da ste sve navodne probleme vezane uz plaćanje i ponašanje vlasnika kuće trebali prijaviti nama, što niste učinili tijekom telefonskog razgovora s nama. Pozivamo sve goste da nas obavijeste o svim problemima tijekom svog boravka kako bismo mogli pružiti potrebnu podršku.