Junior System Administrator (ž/m)

PRIDRUŽI SE NAŠEM IT TIMU KAO JUNIOR SYSTEM ADMINISTRATOR!

Želiš steći praktično iskustvo u IT-u i razvijati svoje vještine? Pridruži nam se!

Tražimo motivirane i proaktivne osobe za pružanje IT podrške. Ako si znatiželjan, odgovoran i želiš učiti od iskusnog tima, ovo je pravi posao za tebe!

Naša informacijska infrastruktura uključuje: Windows 2022 domenu, 70+ Windows 10 radnih stanica, RHEV/oVirt virtualizacijske servere, Cisco SG/CBS preklopnike, Kerio Connect e-mail server, Kerio Control i Meraki vatrozide, Asterisk + FreePBX + HylaFAX komunikacijski sustav, Zabbix sustav za nadzor i LAMP stack.

ŠTO ĆEŠ RADITI?

Tvoj radni dan uključivat će:

  • - End User support
  • - Rješavanje hardverskih poteškoća
  • - Rad u Active Directory-u
  • - Automatizaciju radnih zadataka
  • - Pisanje tehničke dokumentacije

TRAŽIMO OSOBU KOJA:

  • - Posjeduje iskustvo rada u Windows okruženju (Active Directory) i Linux operativnim sustavima (poželjno posjedovanje certifikata Cisco, Windows, CompTIA).
  • - Brzo uči i prilagođava se novim situacijama
  • - Samoinicijativna je, precizna i organizirana
  • Dostupna je za rad u očekivanom radnom vremenu od 40 sati tjedno, uz fleksibilnost prema studentskim obvezama.

ŠTO TI NUDIMO?

Znamo da je dobar posao više od radnog mjesta – zato ti nudimo priliku da stekneš vrijedno iskustvo u kreativnom i složenom IT okruženju

  • Sezonski ugovor – radit ćeš do 15.8.2025., uz priliku da stekneš vještine korisne za buduću karijeru.
  • - Rad u uspješnoj i inovativnoj tvrtki – postani dio tima koji se neprestano razvija.
  • Prilika za profesionalni rast – razvij svoje IT vještine u administraciji sustava, tehničkoj podršci i radu s korisnicima.

Dodatne pogodnosti:

  • - Satnica – 7€ uz 50% povećanja za rad vikendima i praznicima
  • - Osobni i profesionalni razvoj – cijeni se tvoj trud i napredak! Kroz svakodnevni rad, 1-na-1 sastanke s voditeljem i podršku tima, steći ćeš vrijedna znanja i iskustvo.
  • - Work-life balans – posao ostaje na poslu, a rokovi su realni i razumni.
  • - Ugodan ured na odličnoj lokaciji – naš moderno opremljeni ured u centru Splita, samo 10 minuta hoda od plaže i kampusa, nudi kuhinju, prostor za opuštanje i ugodnu radnu atmosferu.
  • - Timski duh i zajedništvo – kod nas je timski duh na prvom mjestu! Vjerujemo da se najbolji rezultati postižu kroz suradnju, podršku i dobru atmosferu.

Spremni smo te upoznati! Ako želiš postati dio našeg tima i iskoristiti ovu priliku, javi nam se – čekamo te!

ZAŠTO ADRIATIC.HR?

Više od 20 godina gradimo uspješnu priču kao vodeća agencija za online booking privatnog smještaja u Hrvatskoj. Razvijamo se zajedno s našim zaposlenicima – jer kada oni rastu, rastemo i mi!
Ako se vidiš u ovoj ulozi, prijavi se i postani dio našeg tima!

Prijava

npr. +385912345640

Dokument u formatu .pdf, .odt, .doc, .docx do 4 MB:

Slanjem ove prijave dajem privolu tvrtki Adriatic.hr d.o.o. za korištenje i obradu mojih osobnih podataka u procesima ocjenjivanja i odabira kandidata za otvorene natječaje za posao na način opisan u „Zaštita privatnosti podataka kandidata”.

Zaštita privatnosti osobnih podataka kandidata

Adriatic.hr d.o.o., Poljička cesta 26, 21000 Split, Hrvatska, OIB: 16364086764, ID: HR-AB-21-020038491 poštuje vašu privatnost i zato su vaši podaci sigurni kod nas.

Adriatic.hr d.o.o. prikuplja, obrađuje i čuva Vaše osobne podatke kako bi obradio Vašu prijavu na natječaj za posao, a sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27.04.2016.

Adratic.hr će zaštiti Vaše osobne podatke (kontakt podaci kao i ostali osobni podaci i dokumentacija potrebna za prijavu na natječaj za posao).

    Zaštita Vaših osobnih podataka znači da:

  • Vaše podatke obrađujemo samo uz Vašu privolu
    • Vaše osobne podatke koristimo isključivo u sljedeće svrhe:
    • uspostavljanje i upravljanje bazom podataka prijavljenih kandidata
    • identifikacija, procjena, odabir i prihvaćanje prijavljenih kandidata
    • zapošljavanje i administracija ugovora
    • statistička analiza i unapređenje procesa zapošljavanja
    • aktivnosti usmjerene na uspostavljanje, održavanje i širenje odnosa s (potencijalnim) kandidatima
  • Prikupljamo i obrađujemo samo osobne podatke koji su nam potrebni i opravdani za navedene svrhe
  • Osobne podatke prikupljamo, čuvamo i obrađujemo isključivo u vlastitoj bazi podataka
  • Nikada nećemo zloupotrijebiti Vaše osobne podatke na bilo koji način
  • Pristup Vašim osobnim podacima se odobrava samo onim zaposlenicima kojima je potreban za obavljanje posla
  • Vaš osobne podatke nećemo nikada javno objavljivati niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj neovlaštenoj trećoj strani
  • Nećemo Vam slati promotivne poruke bez Vaše privole

    Davanjem privole potvrđujete da vam je jasno da:

  • U svakom trenutku možete tražiti uvid u osobne podatke za provjeru njihove točnosti ili tražiti ispravak netočnih podatka putem privacy@adriatic.hr
  • U svakom trenutku možete tražiti besplatnu kopiju osobnih podatka
  • Imate pravo na zaborav što znači da, ako se u bilo kojem trenutku predomislite, možete zatražiti trajno brisanje svoje prijave slanjem „Obrišite moje podatke” s e-maila kojim ste se prijavili na privacy@adriatic.hr
  • U slučaju odbijanja Vaše prijave, Vaše ćemo podatke trajno izbrisati 2 godine nakon datuma prijave
  • Vas možemo kontaktirati i za druge otvorene natječaje koji bi mogli biti zanimljivi za daljnji razvoj vaše karijere
  • Možete bilo kada, ako imate bilo kakve nedoumice, pitanja ili pritužbe, kontaktirati našeg službenika za zaštitu osobnih podataka na privacy@adriatic.hr
  • Ako ste nezadovoljni kako koristimo Vaše podatke, možete napraviti pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka www.azop.hr
* obavezna polja